Iklan

Saturday, December 9, 2017

"SAYA NAIK GILÁ! CARI PÉNAWAR KÉNCÉNG MÁNÉS UTK ISTERI ! "


KÉNCÉNG MÁNES STRÓK DÁRAH TÍNGGI SÉMB0H, BETUL .... 

wajíb baca

HAJI JAMALUDDIN & ISTÉRI ( gambar )

.
 Gambar saya dan isteri di bawah. Isteri saya dah menghidap kénceng mánes  5 tahun lebih, kaki mula luká tak mau sembuh.
.
.
Akhirnya sáya bertemu dgn penawar cahaya herba ni . "Alhámdulillah simptom2 seperti kaki kebas-kebas, rasa menyucuk-menyucuk dah hilang!
.
.
Luká dah kembali púlih. Tahap gula dah kembali normal
.
.
Dulu saya pun sama naik gila mencari penáwar utk isteri saya máklumlah saya sendiri lihat bagaimana mák mertua saya menghadapi sakit kénceng mánes  berlubang sana berlubáng sini akhirnya meninggál asbab kénceng mánes .
.
.
 bertáhun lebíh.. Sángat łama sáya ulang alik hospitáł buat temujánji untuk isteri saya.
.
.
Belí ubát ikut oráng cakap máhal muráh semua sáya cubá...
.
.
Alhámdulillah.. akhirnya istéri saya sémbuh séperti sédiakala.
.
.
Produk Cahaya Herba ini sángat sángat membántu masalah isteri sáya.. Terimá kasih ya Alláh.
.
.
Selalu kite dengar kencéng manés ni takde penáwar, tapi áÍ-Qúran ada menyebut setiap penyakít itu ade penáwarnya kecuali MATí.
.
.
Bacáan kénceng mánes Isteri saya menúrun,.
.
.
Tak semua dapat kerana ia bermusim dan keluaran terhad.
.
.
Begitu juga teman sepermainan saya di waktu kecil,kena kénceng mánes  kena potong kaki kiri dan kanan akhirnya meninggal.
.
.
Saya juga ada perkerja bangla salah seorang pengsan jam 4 pg. Ingat kena kacau jin bawa berubat kata tak dak apa akhirnya hantar hospital..akhirnya setelah di periksa dia hypo rupanya.
.
Dia penghidap kénceng mánes  tegar 1 hari dia kena insulin 4 kali. 

Memang benar "Setiap Penyakit Ada Ubatnya Kecuali Tua Dan Mati".                

 "REBUTLAH SIHAT SEBELUM SAKIT!" 
Sekarang dah 2 tahun lebih saya memperkenalkan Cahaya Herba ni di merata negeri di Malaysia ada makan penawar ini.

Cahaya Herba ni berfungsi untuk bakar gula dlm dáráh tapi sekadar keperluan.

 Antára beberapa bahan herba spt tebu gajah, pandan laut, melbery, terong pipit dan terong pipit indiá berkesán utk mengeluarkan toxin dlm badan dan membaiki sistem pengkrias. 

Cahaya Herba jika diambil dengan yakin insha Allah setelah sihat tak perlu makan ubat lagi dan boleh minum air bergula seperti biasa yang pantang hanya air bergas, air cap badak dan makanan segera.



 SEBARANG PERTANYAAN ATAU UTK DPT INFO YG LEBIH SILA TEL ATAU  

>>Whatsapp "Penawar KM" ke 017 497 2245 HJ. JAMALUDDIN
>>Whatsapp "Penawar KM" ke 017 497 2245 HJ. JAMALUDDIN
>>Whatsapp "Penawar KM" ke 017 497 2245 HJ. JAMALUDDIN

RM180/30 hari minum


No comments:

Post a Comment