Iklan

Monday, November 4, 2019

BACAAN GULA DALAM DARAH TURUN DARI 20.7MMOL KE 6.6MMOL DALAM MASA 4BULAN LEBIH

ABANG DAH BOLEH SENYUM!
LEPAS MAKAN SAKAN TERKEJUT BACAAN GULA DAH MEROKET TURUN! 
Bacaan GULA DALAM DARAH DAH STABIL Turun Dari 20.7mmol/L ke 6.6mmol/L

"Saya masih muda umur awal 40 an macam orang lain makan sakan pulun apa yang ada depan mata semua tak pantang, maklumlah orang muda". Saya selalu rasa lemah tak bertenaga dan cepat mengantuk, kaki mula rasa kebas sehinggalah saya jumpa Tn Hj Jamaluddin Shaari dan terkejut dgn bacaan gula 20.7 mmol/L. Mula rasa takut terbayangkan yang ramai pesakit kincing manis dah kena putong kaki."

Selepas 8 hari makan produk cahaya herba mkn sehari 2 kali sejumlah 6 bj sehari dan setelah 4 bln mkn produk cahaya herba bacaan kincing manis sudah normal walaupun di periksa selepas mkn berbuka puasa & mkn mlm lepas solat terawih iaitu jam 1.11 pm turun ke 6.6mmol/L.

Bagaimana produk Cahaya Herba ini dapat membantu?

Penyakit kincing manis adalah disebabkan oleh gula dlm drh yg berlebihan tidak dapat dibakar oleh ensulin yg dihasilkan oleh pankreas yg Allah ciptakan. Masalah Kincing Manis akan selesai @ sembuh bila pankreas sihat berfungsi dgn baik mengeluarkan ]nsulin secara Automatik dan membakar gula dalam drh sekadar perlu.

Produk Cahaya Herba adalah 100% semulajadi adunan herba antara kandungannya Tebu Gajah, Daun Mulberry, Terong Pipet, Terong Pipet India dan Pandan Laut. InsyaAllah ubat ini selamat di ambil oleh semua orang.

Penyembuhan biasanya mengambil masa sekurang-kurangnya 2-4 minggu (ikut keadaan). Kesembuhan akan menunjukkan jika kulit yg hitam mula cerah kembali, luka mula kering & tumbuh, mata yang kabur beransur-ansur cerah, tubuh yg rasa lemah kembali bertenaga, tidak mengantuk dan tidur di siang hari, rasa kebas-kebas yang menyucuk-nyucuk tapak kaki beransur akan hilang & hilang sepenuhnya jika dah sembuh. Majoriti akan sembuh 100% setelah 2-4 bulan mengamalkan.

Untuk keterangan lanjut,hubungi Hj. Jamaluddin Shaari :

Call: 017-497 2245

Whatsapp:


“Rebut Sihat Sebelum Sakit” “Kita Beriktiar Allah Sembuhkan”




No comments:

Post a Comment